Історія травми і страху Марти Зґ’єрської

By 03:28 , , ,



"Мистецтво є результатом нашого досвіду [...] Мій досвід є сирим матеріалом з яким я працюю," — говорить польська фотограф Марта Зґ’єрська (Marta Zgierska). У проекті "Пост" Марта ділиться досвідом страху і тривоги, які сама пережила. Ідея прийшла до мисткині тоді, коли вона побачила старий написаний від руки відгук вчителя про неї семирічну, коли вона вчилась у школі. У записці повідомлялось про те, якою хорошою ученицею була Марта. Дивлячись на цей папірець, Зґ’єрська роздумувала як, зараз, будучи дорослою та стійкою до чиїхось думок, вона все ж відчуває як тиск, сором і тривога бурлять у її душі. Вона почала робити фото для того, щоб виразити страх естетично і, очевидно, позбутися його.

Ще одним поштовхом стала автомобільна аварія, яку Марта пережила у 2013 році. Про неї вона згадує такими словами: "Я була близька до смерті, а реальності до якої я так важко пристосовувалась — прослизала крізь пальці". Аварія вразила не лише її, але і її роботу. "Мій розум був наповнений уривками спогадів, і разючо гострими деталями. Мій біль і моє тіло стали джерелом образів, які з плином часу ставали все більш реальними сутностями". Сірі тони, беззвучні у своєму вираженні фотографії говорять про страхи, що супроводжують нас протягом життя до смерті — граничного генератора страху.

















за матеріалами http://www.ignant.de/
All images © Marta Zgierska

дивіться також

0 коментарі

Дивіться також